pátek 6. prosince 2013

Nejen předvánoční tip pro ženy

Už znáte knihy Mirandy Gray o ženské cykličnosti? 
Ženský cyklus je nádherný dar a pokud známe každá ten svůj, můžeme s ním spolupracovat a využívat plně potenciál všech čtyř týdnů podle toho, jaké dary nám zrovna přináší.

Ono se to lehce řekne, ale těžko se podle toho někdy žije. A obzvlášť před Vánoci. Vždyť je toho tolik - uklidit, nakoupit dárky, vyrobit dárky, v práci toho obvykle máme před Vánoci všichni strašně moc...Alespoň my, kteří pracujeme v obchodě, máme nyní velký frmol. 

Aby vše fungovalo, musí během dne proběhnout stovky emailů, telefonátů, osobních rozhovorů. Já jsem do toho měla nyní v prosinci přednášky, natáčení v televizi, desítky pohovorů.... A když jsem v pondělí dostala menstruaci, myslela jsem, že nevstanu z postele. Dost dlouhou dobu jsem se o to fakt ze všech sil snažila. Až když si ke mě na chvíli  lehl manžel a řekl: "Miláčku jen dneska odpočívej, potřebuješ to." Tak jsem si to dovolila. Ležela jsem v posteli celé pondělí. Po zbytek týdne jsem musela pracovat, ale pondělní odpočinek mi moc pomohl.

Za normálních okolností (téměř po celý zbytek roku) si jeden až dva dny během menstruace odpočinek dopřeji. Protože znám svůj cyklus a vím, že když to udělám, během prvního týdne po menstruaci, ve fázi Panny, se mi dostane tolik energie, že udělám třikrát tolik. Že fungují pak perfektně další tři fáze menstruačního cyklu.

A proto píši toto krátké připomenutí před Vánoci i pro vás.
V prvních dnech menstruace milé ženy odpočívejte co nejvíc. 
Načerpáte síly na celý zbytek cyklu. A jak se vám ta síla bude hodit těsně před Vánoci a také během nich.
Vaše rodina ani vy přece nechcete, abyste místo u vánočního stromečku ležela v posteli vyčerpaná a nemocná....
A pokud nemůže hlídat děti manžel, zkuste povolat babičky nebo kamarádky:)

Doporučuji vám i článek přítelkyně, Dany Sofie Šlancarové - 4 tipy a triky pro podzimní premenstruační únavu ZDE. 


Doporučujeme ještě přečíst:
Cyklus ženy
Historie menstruace - houby, postroje i vůbec nic
7 mýtů o menstruačním kalíšku

Žádné komentáře:

Okomentovat