neděle 31. ledna 2016

10 zákaznických tipů - únor

Oblečení pro nastávající maminky, vybavení pro mimča i originální Pišlické příběhy - je tu další výběr zákaznických tipů. Těší nás, že se opět sešlo plno komentářů, a že zboží z našeho sortimentu nejen naplňuje, ale leckdy i předčí vaše očekávání.

Pruhované těhotenské tričko PETRA Jožánek
"V první těhotenství jsem si koupila toto tričko a byla jsem moc spokojená. I do teď (po skoro třech letech!) tričko vypadá krásně, i když se pralo nevím kolik krát. Koupím si další dvě jiné barvy."
Lily

"Krásné a vtipné příběhy pro velké i malé. U nás doma i v autě běží už měsíc v kuse. Baví tříletého syna i nás s manželem. Vyprávění Ivana Trojana, protknuté příjemnými písničkami, můžu vřele doporučit."
Lenka


ECOVER na nádobí s aloe a citrónem
"Velká spokojenost. Bála jsem se, jak si poradí s mastnotou, ale naprosto perfektně ji umyje. Skoro bych i řekla, že líp než klasický saponát."
Radka

Kalhotková plenka Minimimi s vkládací plenkou - satén Bamboolik
"Naprostá spokojenost, krásně sedí, rychlá a jednoduchá manipulace. Doporučuji :-)."
Veronika

Smetáček s lopatkou Greener Cleaner
"Jsem tak nadšená užitnými vlastnostmi, že si chci koupit další. Tak dobře se s ním zametá. Jestli je to štětinkami na smetáčku, nebo tvarem lopatky, nevím, možná obojím. Do teď jsme používali set z Ikey, ale to je najednou totální aušus ve srovnání s tímto."
Magdalena

Látkové pleny NEBĚLENÉ, TOP KVALITA T-tomi
"Plenky jsou nejlepší, co jsem kdy měla. Měkké i po několika vypráních v tvrdé vodě, krásná barva a nádherně sají."
Klaudie


SLONÍ ČEPICE - merinovlna Adventurer/Conqueror Manymonths
"Skvělá kuklička, která opravdu vydrží dlouho, je krásně pružná, nekouše a hezky sedí. Až se divím, ale máme ji už 3 roky a je stále jako nová. Skvělá na nošení v šátku i pak pro větší dítě. Nenašla jsem chybu a tuto firmu si moc pochvaluji, protože výrobky, ač jsou trochu dražší, opravdu vydrží, zahřejí a neničí se. Máme tedy starší verzi, u této mi trošku vadí, že má cedulku firmy nad čelem, starší měla vzadu. Vypadá to trošku divně, ale to je asi věcí osobního vkusu :-)."
Lucie

Svrchní kalhotky pul Bambino mio CIRCUS TIME
"Moc praktické! Výborně se nasazují a hezky obepínají okolo nožiček. Miminko je díky systému suchých zipů rychle přebalené."
Irena


Těhotenské rifle Jožánek
"Džíny jsou skvělé, moc pohodlné s praktickou gumou. Doporučuji."
Lucie


Šátek Hahnentritt viola Didymos
"Můj první šátek, ale naprostá spokojenost, je měkký a příjemný."
Anna


Svá hodnocení můžete přidávat ke každému z produktů v e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat