pondělí 4. května 2015

10 zákaznických tipů - květen

V dubnu nám naši zákazníci opět udělali radost pořádnou várku referencí na naše produkty. Pro vaši inspiraci jsme vybrali deset nejzajímavějších. Tentokrát mezi nimi najdete i tip na velmi užitečné mýdlo nebo doporučení spokojené čtenářky.

Přebalovací podložka Haipa-daipa
"Do téhle jsem se zamilovala, postupně jsem pořídila několik variant. Kromě přebalování zatím fungovala jako deka, stínítko, válecí deka na doma... Neproteče (oproti jiným), je příjemná, dá se prát na 60°C, jen není savá, což někomu může vadit (já na ni pro tento případ dávám čtvercovku), ale zato je hned suchá."
Zuzana


Hoppediz Miami 
"Doporučuji, pokud hledáte pevný, spíše silnější šátek. Dcerku jsem nosila od narození. Úvaz dobře drží a šátek nepovoluje ani se nevytahuje. Je měkký, nezařezává se a dobře se váže i na záda. Rozhodně bych ho necharakterizovala jako klouzavý. V létě jsme se i v jednovrstvém úvazu trochu vařily, ale to je asi jasné. Koupila jsem doporučenou velikost na svou postavu 4,6 m a je mi dlouhý. Používáme ho i jako houpačku. Barva je stále stejná, zvládnul několikrát i sušičku. Navíc je s každým praním měkčí (peru bez aviváže s minimem prášku). Přes velmi časté používání je po dvou letech stále bez vady. Cena je myslím opravdu přátelská. Doporučuji :-)"
Alex



Vložky do podprsenky nepropustné Anavy 
"Maximální spokojenost, je na ně spolehnutí a jsou příjemné na kůži. Dají se nosit téměř nepřetržitě :)"
Marie


Zelená kapsička - znovupoužitelný obal
"Kapsičku jsem dostala od kamarádky a je výborná. Teď ji budu kupovat pro jednu kamarádku z Francie. Zde jsou kapsičky populární, ale mají jen jednorázovky. Pužívám ji druhý týden, tak nemohu říct, kolik vydrží, ale asi nemůžeme počítat, že věčně, že :)"
Eva


Kniha Aby porod nebolel 
"Pomohla mi pochopit o čem porod je a jak " funguje" a nutno dodat, že mě porod opravdu nebolel!! Kniha mi dodala hodně odvahy."
Eva



Tuhé mýdlo na ruce CURD SOAP Sonett 
"Dokonalé! Zachránilo mi světlou bundu od černých fleků a krásně jsem s ním vyčistila i béžovou koženou sedačku."
Eva



Podprsenka na kojení bezešvá tělová Carriwell 
"Mám černou a bílou barvu a jsem extra spokojená. Opravdu měkká a pohodlná. Materiál je hodně pružný, takže zvládne zvětšení prsou po nalití bez problémů. Akorát je třeba počítat s tím, že se vytáhne obvod (po několika měsících nošení), takže je lepší koupit těsnější obvod a zpočátku používat prodlužovák, který je v balení."
Lucie


Bryndák 0-6 měsíců Pop-in 
"Vynikající! Jediný bryndák, který si synek díky zapínání na patentky nestrhne z krku! Nepropouští, lze opláchnout pod tekoucí vodou a dobře schne. Doporučuji."
Markéta



Spací pytel malý Pech 
"Malému je teploučko, spacák je velmi příjemný, hezky vymyšlený, koupím mu ho i ve větší velikosti."
Jana



Beco jídelní set
"Sadu jsme kupovali kvůli úžasnému ergonomickému hrníčku, který tak akorát padne do dětských ruček. Využili jsme ho od prvních příkrmů po učení pití. A téměř od první chvíle syn pil sám a je tomu tak dodnes, přičemž v roce je schopen pít bez problému z obyčejné sklenky i jakkoliv velkého hrníčku. Ač jsem byla zklamaná, že nelze koupit hrneček samostatně, využíváme i talířky a díky materiálu je to velmi příjemný pocit. Koupě je rozhodně dobrá volba!"
Dobromila


Své reference můžete přidat k jakémukoliv produktu z e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti a pomáháte stále vylepšovat náš sortiment i ostatním zákazníkům při výběru zboží.

Žádné komentáře:

Okomentovat