pondělí 2. února 2015

Lékárna partnerských vztahů

Souhlasíme s tvrzením, že šťastný intimní vztah mezi partnery je základem spokojené rodiny. Jistě jste si všimli knih Davida Deidy v regálech našich prodejen, seminářů Richarda Vojíka a dalších následovníků Tantry v našich kurzovnách, dokonce jsme kdysi pod naší střechou hostili známou sexkoučku Julii Gaiu Poupětovou. 

Zkrátka se snažíme neustále tak trochu podporovat osobní zrání v jedné z nejintimnějších oblastí života. Protože toto číslo je svým způsobem výjimečné, přinášíme vám rozhovor, který byste od nás možná nečekali. Oslovili jsme sympatického majitele známého českého sexshopu Růžový slon Adama Durčáka. Třeba vás inspiruje k nevšednímu novoročnímu předsevzetí… 
Vaším mottem je: „Nudný a ohraný sex je zabiják každého vztahu.“ Vystihuje nějak toto heslo vaši firemní filozofii? Mohl byste to hlouběji vysvětlit? 
Ano, naše motto je zároveň naší firemní filozofií. Všichni víme, že sex hraje ve vztahu důležitou (a troufám si říci, až klíčovou) roli. Když si partneři rozumí v sexu, umí si povídat o tom, co se jim líbí a co ne, co by chtěli změnit nebo zkusit, jsou na nejlepší cestě k tomu, aby jim vztah vydržel a byli v něm oba spokojení. Společně pak zvládají řešit i složité problémy, které denně potkávají každého z nás. Na druhou stranu - když sex nefunguje, většinou to bývá jasným začátkem konce celého vztahu. 

A proč sex vlastně přestane fungovat? Jak známo, na začátku vztahu působí tzv. chemie, kdy se oba partneři velmi přitahují, poznávají se a sex oba chtějí (nejlépe nonstop). Postupem času začne sexuální život upadat do stereotypu, jeden z partnerů má třeba menší chuť na sex než druhý, a zde je nejvyšší čas začít pracovat na tom, aby sex byl zábavný a lákavý. Tato zodpovědnost leží na obou jednotlivcích v páru. Každý z partnerů by měl sám začít dělat všechno proto, aby partnerskému sexu a vůbec celému vztahu pomohl. Takže hledejte a objevujte, stojí to za to!
Představuji si, že moderní sexshopy jsou něco jako lékárna partnerských vztahů. Lidé zde často nacházejí novou inspiraci pro udržení vášně a leckdy tak tyto obchody pomáhají zachovat, nebo přímo zachránit milostné soužití. Co byste doporučil našim čtenářům (často lidem s malými dětmi) k tomu, aby mezi nimi milostný žár nevyhasl?
Lékárna partnerských vztahů - ten název se mi líbí a v podstatě jste to úplně vystihla. Růžového slona můžeme k lékárně pěkně přirovnat. V běžné lékárně koupíte: a) medikamenty, které pomohou vyléčit nemoci, jimiž trpíte; b) přípravky pro prevenci (např. proti chřipce); c) doplňky stravy a vitamíny pro dobře fungující tělo. Růžový slon také pomáhá léčit a zachraňovat vztahy, ve kterých sex nefunguje nebo už je ohraný, spadá do stereotypu a není moc zábavný. 


Zároveň k nám ale chodí i zákazníci, které sex moc baví, chtějí ho mít ještě pestřejší, objevovat nové věci sami či s partnerem a zažívat nevídaná dobrodružství... :) A kolikrát potom přijdete na to, že se vám líbí něco, o čem se vám ani nezdálo… A pak je tu další skupina zákazníků, kteří vědí, že o vztah je potřeba se starat a vyživovat ho a občas si koupí nějaký ten vitamín - třeba v podobě sexy prádélka nebo vibrátoru apod.

A co bych poradil vašim čtenářům? Tak, jak je pro vás důležité vaše tělo a musíte mu věnovat čas a péči, měli byste si najít prostor a energii pro péči o váš vztah. Fungující a pestrý partnerský sex dodá energii vám i partnerovi, každý den vás bude bavit a všechny problémy zvládnete „levou zadní“.
Co nabízíte oproti jiným stejně zaměřeným obchodům „navíc“, je velké množství referencí, testů a názorných videí. Jak tyto informace vlastně získáváte a jaké jsou reakce zákazníků?
Protože jsme tým nadšenců, všechny pomůcky sami testujeme, abychom o nich věděli co nejvíce. Další užitečné recenze píšou zákazníci, kteří konkrétní pomůcky už mají doma. Zákazníkům, kteří si své pomůcky teprve vybírají, tak poskytujeme širokou škálu praktických informací a ulehčujeme jim takto výběr. Tohle se lidem moc líbí a jsme za to rádi.

Kdo u vás nakupuje častěji, muži, nebo ženy? A existuje něco jako typický zákazník?
Typický zákazník neexistuje. Nakupují ženy samy pro sebe i pro své partnery a stejně tak i muži. Většinou to jsou lidé mladšího až středního věku (přibližně 20–50 let).
Které výrobky se u vás nejvíce prodávají a proč si myslíte, že tomu tak je?
Vibrátory, umělé vagíny, dilda, venušiny kuličky. A také lubrikační gely a masážní oleje. Toto nejsou klasické pomůcky, ale jsou to věci pro běžné použití, které používá téměř každý (nebo by alespoň měl používat, pokud se chce o svůj vztah starat). Hodně zákazníků začíná u gelů a olejů a postupně přechází ke klasickým pomůckám, jako jsou vibrátory, venušiny kuličky, pouta, umělé vagíny apod.

Z internetových stránek vašeho obchodu čiší týmový duch. Vaši zaměstnanci se na fotkách smějí, vypadá to, že je práce opravdu baví. Jsou vaši lidé na svou práci hrdí?
Naše práce je zároveň i koníčkem, tak proč bychom se neusmívali, že? Komu se poštěstí pracovat v tak zábavném oboru? :) Navíc se nemáme za co stydět, takže se klidně zákazníkům ukážeme... :)
Děkujeme za rozhovor.

Náš tip:
Pro další inspiraci navštivte www.ruzovyslon.cz

Článek byl publikován v magazínu Nákup všemi smysly číslo 6. 

Autor textu: Kateřina Stojaspalová

Doporučujeme ještě přečíst:
Záměr vytvářet lásku
Klíč k porozumění sobě i druhým
Jaké je to být ženou s Magdou Křepelkovou

Žádné komentáře:

Okomentovat