středa 2. září 2015

10 zákaznických tipů - září

Vaši přízeň v srpnu získaly osvědčené produkty jako vlhčené ubrousky Jackson Reece nebo kalhotky Anavy, ale i úplné novinky - třeba láhev na lisování ovoce a obrázkový atlas Cesta kolem světa. Děkujeme vám za vaše ohlasy a opět pro inspiraci přinášíme 10 nejzajímavějších příspěvků.

Klapačka krokodýl nebo had Goki
"Skvělá hračka!"
Marie
Flísové kalhotky na látkovou plenu (patentky) Anavy
"Je pravda, že na malé miminko sú veľké, začali sme ich používať, keď mal malý cca 6 mesiacov, teraz má 10 a idem kupovať druhé, aby sme mali na striedanie. Sú skvelé, mäkké, dobre sedia, gumičky sú OK a stačí i obyč. jedna plienka vložená pozdĺžne - treba samozrejme vymeniť, keď je pocikaná alebo ... :-)"
Barbora
Dětský zubní gel Weleda
"Super, může se i polykat, čistíme už od 8 měsíců věku syna."
Adriana
Dámská látková vložka slipová ŠD
"S těmito látlovými vložkami jsem velmi spokojená,osvědčily se mi především v těhotenství na denní i noční nošení. Jsou velmi pohodlné a dobře sedí,materiál je příjemný a prodyšný."
Klára
Mýdlové ořechy - testovací sada Y&B
"Vyzkoušela jsem mýdlové ořechy i Puer, obojí mě mile překvapilo. Za dvacetikorunu jsem v mýdlákách vyprala čtyři várky prádla a Puerem vyčistila  z vany skvrny, které odolávaly i běžnému tekutému písku. Stačilo do ní napustit trochu teplé vody, aby mohla probírat reakce, a pak dočistit houbičkou. Ořechy už mám koupené v kilovém balení a se zbytky Pueru experimentuji na bílém prádle :-)."
Zuzana
Láhev na lisování ovoce Sport Citruszinger ZA
"Naprosto skvělý a úžasný produkt. Sama jsem si ho hned zakoupila a jsem velmi spokojená. Nosím ho s sebou každý den a všude. Rozhodně doporučuji!"
Lenka
Cesta kolem světa
"Nádherný, zajímavý, poučný, dokonalý atlas světa pro děti. Jsem z něj nadšená!"
Eva
Podprsenka na kojení Push-UP černá Carriwell
"Podprsenka je moje nejoblíbenější, skvěle sedí, zapínání drží..."
Petra
Dóza 950 ml Lifefactory
"S miskou jsem opravdu spokojený. Na oběd pro jednoho bohatě stačí, řekl bych, že by se do ní vešlo jídlo i pro dvě osoby. Vyhovuje mi také, že se jídlo v dóze dobře ohřívá v mikrovlnné troubě a že silikonový obal je opravdu odolný (žádná změna ani po dvou a půl měsících téměř denního používání). Jídlo z misky dobře chutná, protože sklo nepřejímá žádné pachy. Trochu složitější může být její zavírání, pokud zrovna máte mastné ruce, a ta má také úplně netěsní, takže je třeba hlídat, aby se po cestě nepřetočila, pokud v ní transportuji třeba nějakou omáčku. Jinak ji mohu jen doporučit."
Vladimír
Vlhčené ubrousky Jackson Reece
"Souhlasím s komentáři. Tyto eko vlhčené ubrousky jsou nejlepší. používáme a jsem na sto procent spokojená. Příjemná vůně, opravdu vlhčené, takže se utírá samo :-D"
Katka
Své reference můžete přidat k jakémukoliv produktu z e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti! Pomáháte stále vylepšovat náš sortiment :-).


Doporučujeme ještě přečíst:
10 zákaznických tipů - srpen

Žádné komentáře:

Okomentovat