pondělí 29. února 2016

10 zákaznických tipů - březen

Musíme přiznat, že vybrat deset nejzajímavějších ohlasů od našich zákazníků byla tentokrát docela fuška. Sešlo se jich totiž opravdu hodně. K nejhodnocenějším kategoriím patřila kromě plenkových favoritů i kosmetika a zajímavé příspěvky se týkaly také zdravých potravin. Děkujeme vám za vaše postřehy - a tady je další várka zákaznických tipů:

Balzám na nohy Siberica 
"Výborný balzám, velmi příjemný, voňavý a opravdu zvláčňující tvrdou kůži chodidel. Již po prvním natření jsem byla nadšená, nic lepšího jsem na svých nohách ještě nezkoušela.Vřele doporučuji!"
Kateřina

Tampony z mořské houby 2ks Moontimes
"Nemůžu si vynachválit. Je potřeba si ,vystříhat´ sobě vhodný tvar. S tampóny na jedno použití se nedá srovnat. Mořská houba je příjemná, vůbec o ní nevíte, netlačí, vyndavání je bezproblémové, není to nepříjemné jako někdy u klasických tamponů."
Irena


Tělový a masážní olej Péče při striích Nobilis
"Super olejíček, používám ho jako prevenci vzniku strií v těhotenství. Mažu se s ním od 5. měsíce dosud (konec 8. měsíce) a zatím žádná strie. Dokonce mi zmizely strie na stehnech. Nanáším ihned po sprchování na vlhkou pokožku pro lepší vstřebání. I přes vyšší cenu se vyplatí zakoupit."
Michaela



Těhotenská a kojící noční košile se cvočky, 3/4 rukáv Jožánek
"Velmi pohodlné pro kojení, příjemný materiál. Vřelého všem doporučuji, pořídila jsem si hned dvě."
Lucie

Příkrm sladké brambory Babybio
"První příkrm, který dcera měla od značky Babybio, moc jí chutnal. Mohu doporučit, chutná i mně :-)"
Petra


Bambusová zavinovačka T-tomi PTÁČCI

"Moc fajnová zavinovačka, hebká a teplá. Vlastně je i rostoucí, a pokud už je dítko tak velké, že ho nezavinete, promění se v podložku či osušku. Pakliže nejste příznivci rychlozavinovaček, toto je velmi dobrá volba pro domácí zavinování!"
Andrea

Baby šátek JPMBB Mineral green/Lemon
"Pro neposedné děti a nezkušené vazače ideální. Ze začátku se jen člověk 
musí naučit ideální napětí. Naše malá užovka se do normálního šátku dát nedala, jedině do nosítka. Skutečně je super i na větší děti. Vřele doporučuju!"
Jana

Zavazovací plena Disana
"Používám na 4-týdenní miminko a naprostá spokojenost. Plenka se perfektně přizpůsobí tvarem i velikostí, je měkoučká, netlačí, rychle schne (v našem bytě v zimě cca 6-8 hodin), velmi velmi velmi příznivá cena. Používám v kombinaci s bambusovou čtvercovou vkládačkou a separační plenkou Popolini. Sada moc fajn, u prdelky sucho, plenka je hodně savá. Pampersky se můžou jít zahrabat."
Marie
 
"Vynikající věc, která nikdy nechybí u mne doma. Používám ho na jakékoliv ranky místo desinfekce (kterou děti nemají rády a pálí je). Vše se výborně hojí. Používám jej i na jakékoliv kožní potíže. Když mají děti rýmu, potírám jim čelíčko, tváře. Když je bolí v krku, pak krk. Výborně mi pomáhá při krvácivosti dásní, kdy jej používám místo zubní pasty. Mám dobrou zkušenost i s léčbou aftů a oparů. U mých puberťáků báječně klidní akné. Výtečné na každý štípanec (nesvědí a lépe se hojí). Manukový gel u nás doma prostě nesmí chybět :-)"
Aini
http://www.branakdetem.cz/manukovy-gel-50ml-eone.htm

Dr. Mačatý Mixit 
"Skvělá kombinace pro zdravou snídani."
Radka
Svá hodnocení můžete přidávat ke každému z produktů v e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti a pomáháte nám tak dále vylepšovat náš sortiment :-).

Doporučujeme ještě přečíst:
10 zákaznických tipů - únor
Tipy jak na atopický ekzém
7x o kosmetice, které byste se měla v těhotenství vyhnout

1 komentář:

  1. Tyjo, díky moc za tipy. Ten masážní olej vypadá dobře. Právě se striemi mám také problém. Zkoušela jsem na to všechno možné, ale výsledky teda nic moc. Dost uvažuji i nad tím, jestli nezkusit nějaký zákrok. Dívala jsem se, že například tady nabízí proceduru kamufláže strií a jizev, tak nad tím celkem přemýšlím. Ale co jsem tak koukala, tak to taky není úplně levné.

    OdpovědětVymazat