úterý 4. srpna 2015

10 zákaznických tipů - srpen

Plenky a přírodní kosmetika minulý měsíc suverénně kralovaly ohlasům, kterými jste hodnotili zboží z našeho sortimentu. Těší nás, že jste s nimi tak spokojení, a opět pro inspiraci přinášíme 10 nejzajímavějších příspěvků.


Flanelová plenka na suchý zip zelená Baby Lucy
"Perfektní plenka za super cenu. Vhodná i pro měsiční mimčo. Doporučuji."

Andrea

Masážní olej JAKOUBEK Nobilis
"Jde poznat, že synovi moc voní, vždy se začne usmívat a zklidní se."
Eva
Velká sada plen Pop-in NEW GEN V2 bamboo
"Používáme od porodnice už téměř 2 měsíce a spokojenost naprostá. Pročůrat se nám to povedlo jednou, malá ráno přičůrala k náloži z noci (v noci nám stačí jedna plína s noční vložkou) a plína to už nezvládla pojmout - moje chyba :-). A jednou prokadila (používáme separační vložky, po které to proklouzlo, byla špatně vložená - taky naše chyba). Na opruzeniny nemažeme, není třeba. Pořizovací cena - masakr, ale neměnila bych :-)."
Zdeňka
KIKKO ECO - Bubínek
"Super hračka, u nás v 7 měsících zatím trumpetka i točítko čeká na objevení, ale i tak je to velmi oblíbená hračka, se kterou se dá dobře mířenou trefou majznout rodiče do lebky :-)."
Zuzana
"Jsem s nimi hodně moc spokojená. Jsou hebké, ultrasavé (ve srovnání s libštátskými extra, které jsou zmíněny v jiných komentářích, opravdu dvojnásobně...) a zároveň rychle schnou. Ano, po nějaké době se mi také srazily, ale přiznávám, že jsem je prala sem tam na 60 stupňů a moc jsem je nevytahovala - protože jsem zjistila, že ty sražené mi vyhovují ještě víc :-). Jak jsou menší, lépe se skládají a sají pořád stejně hodně. Esteticky po dvou a půl letech intenzivního používání sice nevypadají úplně stejně jako nové (což je mi pod krásnými svrchňáky celkem jedno), ale naprosto stejně fungují..."
Kateřina
"Skvělá věcička pro luhování čaje nebo bylinkových směsí. Dlouho jsem řešila, čím nahradit plastová či kovová sítka a tohle funguje výborně.Velmi praktické i pro vícenálevové zelené čaje, pokud třeba v práci nemáte možnost dopřát jim luhování v samostatné nádobě a pak je teprve slévat jinam. Zatím používám stále první sáček, který vždy důkladně propláchnu a usuším."
Zuzana
"Dělají malinkaté zadečky a výborně sají! Velká spokojenost."
Petra
"Malé se na ručičce objevil ekzém, sádlo na doporučení nám vůbec nezabíralo, ba naopak, ale tento krém, již po několikátem natření ekzém očividně zklidnil a zčervenání také zmírnil. Za mě mohu jen doporučit :-)."
Pavlína
"Příjemné na dotek, velmi savé. Syn si s nimi hraje a žužlá je, lepší než bavlněné pleny. Na utírání už s sebou nemusím tahat velkou plenu, tyto ubrousky jsou dostačující."
Pavlína
Šampon levandulový Naturinka 
"Můj první šampon od Naturinky a rozhodně ne poslední :-). Krásně voní a úžasně jednoduše se používá. Není potřeba ani žádný kondicionér, vlasy se po něm snadno rozčesávají. Už mám koupený další exemplář - tentokrát s geraniem."
Zuzka
Své reference můžete přidat k jakémukoliv produktu z e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti! Pomáháte stále vylepšovat náš sortiment i ostatním zákazníkům při výběru zboží :-).

Doporučujeme ještě přečíst:

Žádné komentáře:

Okomentovat